امروز برای اولین بار تنها با ماشین رفتم دانشگاه و برگشتم. البته با همراهی دوستام.
خیلی تجربه خوبی بود:) ایشاا... که همه راننده ها و پیاده ها و همه مون کلا سالم باشیم همیشه و دلمون شاد باشه:)
عنوان نوشت: خب ذوقشو دارم:)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت: 7:28
امروز برای اولین بار بدون اینکه کسی کنارم بشینه رانندگی کردم:)))) البته یه بار دیگه هم تنها رانندگی کرده بودم و رفتم دنبال خواهرم ولی خیلی کوتاه و ظهر بود. این بار رفتم دنبال دوستم شیوا و توی خیابونا دور زدیم و جاهای شلوغ هم رفتم :) ذرت مکزیکی هم خوردیم و برگشتم! البته موقع رفتن خانم همسایه اومد گفت برسونمش جایی منم قبول کردم و رسوندمش :)
خیلی حس خوووبی دارم:))))))) من دیگه یه راننده واقعی ام :دیییی
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 9:53
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: من و درسام,ماجراهاي من و درسام,کتاب من و درسام, نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 13:04
غذای خونه ی مادربزرگ جان... بوی خونه مادربزرگ جان... اصلا همه چیز خونه مادربزرگ جان... ❤
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: جانماز مادربزرگ, نویسنده: بازدید: 233 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:35
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: این روزا,این روزا گوزنو سر نمیبرن,این روزا با کی میخندی,این روزا میگذره,این روزا هم میگذره,این روزام میگذره,این روزا کوکه ساز خوشبختی,این روزا خاموشم سردم,این روزا لیلا فروهر,این روزای سخت که بگذره, نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 10:55
فیلم "رسوایی دو" رو بعد از مدتها فیلم ندیدن دیدم.همونجور که درموردش خونده بودم اصلا خوب نبود.
منم و یه لیست از فیلمهایی که باید ببینم :)
حیف که وقت سینما رفتن پیش نمیاد.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: فیلم جانور,فیلم جانی دپ,فیلم جان دادن انسان,فیلم جان ویک,فیلم جانوران شگفت انگیز,فیلم جانی,فیلم جان سخت,فیلم جان سینا,فیلم جان,فیلم جانگو, نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 10:55